Wednesday, November 10, 2010

I feel like...

In this time of my life, I feel like Alice in Wonderland...
Perhaps because it is one of my favourite fable…
All my life is a border between real and dream.
I haven't got sureness, but I continue to live my life with passion.
I have only faith in myself and in the future!
I hate arrogance, falsity, jealousy and envy...
I don't tollerate the people who lie themselves.


I live like "Alice in wonderland".
I feel like her...or
Perhaps I am Alice!






In questo periodo della mia vita, mi sento come
“Alice nel Paese delle Meraviglie”…
Forse perché è una delle mie favole preferite e mi viene spesso in mente…
Tutta la mia vita è una linea di confine tra reale e sogno.
Non ho certezze ma continuo a vivere con passione.
Ho fiducia in me stessa e nel futuro!
Odio l’arroganza, la falsità, la gelosia e l’invidia…
Non le concepisco!
Come non riesco a sopportare le persone
Che prima di tutto mentono a se stesse.

Vivo come “Alice nel Paese delle Meraviglie”.
Mi sento come lei…o
Forse non è che sono Alice?




Vogue 2003
La modella è Natalia Vodinova che interpreta Alice
nelle splendide immagini.
Le fotografie sono semplicemente stupende e la fotografa
non poteva che essere Annie Leibovitz,
one delle più grandi artiste della fotografia.
In queste foto, ci sono altri personaggi:
i più grandi stilisti e i gotha del fashion System....

Li avete riconosciuti?



VOGUE 2003
The model is Natalia Vodianova. She is Alice's portrait in the pictures.
The images are amazing and the photographer is Annie Leibovitz,
one of the most creative artist of the photography.
In the pictures there are other characters:
the most stylists and the gothas of Fashion System...

Do you know them? Do you recognize them?


0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FREE HOT BODYPAINTING | HOT GIRL GALERRY