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Monday, April 18, 2011
"BE ICONIC"
Kate Moss for Dior Addict
Vogue Nippon, April 2011
"Une femme ne peut pas faire son entrée sans son rouge à lèvres"
Dior suggests this words in its film where the character is Kate Moss. Actually the top model has been chosen to be the new face of Dior Beauty’s Dior Addict Lipsticks.
Vogue Nippon dedicates to Dior Addict and the fashion muse the number of April with sensual and femininity photos of Kate Moss.
Dior has liked best to create a mini film instead of classic advertising campaign.
The film states the words “Be Iconicic”, so it is only natural that they picked a top model to represent the line. Dior Addict Lipsticks campaign features Kate wearing dark black nail polish and a pretty pink shade on her lips.
Kate is wearing the iconic DIOR ADDICT LIPSTICK shade No. 578 “Dior Kiss”. She’s fantastic!
The collection allows for a simple shine with high impact, coat after coat. Encased in a silver base overlaid with a gleaming transparent case the DIOR ADDICT LIPSTICK features a completely new, sensorial formula providing vibrant colour and shine. The light melting texture is sensual in application, with 25% less wax than a classic lipstick, containing a “Mirror Shine” gel giving a sheen and transparency and ultra hydration to your lips that come in a runway collection of 44 shades.
And now… It’s the time to see the film “Be Iconic” by Dior Addict directed by Jonas Akerlund…
Kisses
marti
Glamour Marmalade
"BE ICONIC"
Kate Moss for Dior Addict
Vogue Nippon, April 2011
“Una donna non può fare un’entrata
senza il suo rossetto”
Vogue Nippon, April 2011
“Una donna non può fare un’entrata
senza il suo rossetto”
Così, Dior esprime la sensualità e la femminilità di ogni donna con “Be Iconic”, l’ultima linea di Dior Addict. Icona incontrastata è sempre la donna con la sua emozionante anima che viene esaltata dalla Maison francese. Una collezione composta da 44 tonalità fresche ed intense: una nuova formula brillante dona quel tocco chic alle labbra con il 25% in meno di cera rispetto ad un normale lipstick con il “Mirror Shine” gel, trasparente e brillante, a donare ultra-idratazione alle labbra.
Per “Be Iconic”, Dior non ha creato una semplice campagna pubblicitaria ma un mini film diretto da Jonas Akerlund, che racconta la vita di un’icona incontrastata del fashion system: Kate Moss. La top model è stata scelta dalla maison francese per rappresentare se stessa, la sua vita durante la fashion week di Paris. Palco e riflettori, tacchi e passerelle, fotografi e giornalisti: questa è la vita della modella icona degli anni ’90, musa ispiratrice di grandi fashion designers, come Galliano, e celebri fotografi, come Mario Testino. Kate indossa DIOR ADDICT LIPSTICK No. 578 “Dior Kiss”.
Anche Vogue Nippon ha dedicato un servizio proprio a questo stupendo incontro tra Dior, una delle maison più creative di sempre, con Kate Moss, musa dannata e maledetta.
Kisses
marti
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